Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


23 października 2014

Przyprawa do chleba z masłem


Podobną przyprawę jadłam kiedyś ze sklepu lokalneprzysmaki.pl i pisałam o niej tu (klik). Przyprawa tak mi posmakowała, że zapragnęłam cieszyć się jej smakiem już teraz, zaraz :) A że był to wieczór raczej późny to nie zostało mi nic innego jak zrobić ją samodzielnie. Wyszło genialnie! Posypka świetnie sprawdza się jako dodatek do chleba z masłem lub jako posypka przy pieczeniu ziemniaków. Bardzo, ale to bardzo Wam polecam - zarówno oryginał jak i moją wersję :)


Składniki:
6 łyżek ziaren sezamu
5 łyżek prażonej cebuli
1 łyżka maku
ok 1/2 łyżeczki przyprawy warzywnej (klik)
mała szczypta soli himalajskiej

Sezam uprażyć na suchej patelni. Cebulkę zmiksować. Dodać pozostałe składniki i wymieszać. Smacznego :)



 
 

6 komentarzy:

  1. Z pewnością smaczne! Chyba zrobię! :)))
    Pozdrawiam-H

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł i smacznie wygląda. Muszę wypróbować w domu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam jeszcze o takiej posypce, musi byc pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne - ubóstwiam wręcz chleb z samym masłem, w ogóle - masło ubóstwiam ;) Taka przyprawa - dla mnie jak znalazł! Pozdrawiam, gingerbreath.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłam! Rewelacja, Dziękuję za przepis i pozdrawiam -H

    OdpowiedzUsuń